Wyższa wyprzedaż dzięki 2 prostym rozwiązaniom

Każdy biznesmen doskonale ceduje sobie sprawę, iż jego byt jest jawnie związany z wielkością sprzedaży, a ta w następnej kolejności rośnie wespół z zadowoleniem interesanta i jego przywiązaniem do marki. Od zarania dziejów ekspedienci użytkują wobec tego różnorakie techniki mające służyć nie tylko pozyskaniu nowych konsumentów, no i też umożliwieniu sobie tzw. stałych klientów, a więc takich, którzy będą regularnie dokonywać u nas zakupów. Nie jest to co prawda zadanie proste, ale ze szczęściem istnieją pewne rozwikłania mogące zapewnić nam lepsze rezultaty finansowe.

Do dwóch najmodniejszych metod pogłębiania dystrybucji należą: przeznaczenie softu lojalnościowego jak i rozdawanie kart prezentowych.

Programy lojalnościowe to co chwila popularniejsze narzędzie marketingowe, którego głównym zadaniem jest umożliwienie odsprzedaży nawracającej, czyli pokrótce stałych interesantów. Rozwiązanie to polega na wynagradzaniu interesanta realizującego regularnych zakupów naszego towaru, czy korzystającego z naszych usług. Aktywność nabywców liczona jest dzięki dzisiejszym systemom It. Faktycznie program lojalnościowy sprowadza się dodatkowo, iż za każdą ofiarowaną złotówkę, petentowi przyznawane są punkty, które później może wymienić na nazwane nagrody. Mogą to być zarówno nasze materiały, jak i rzeczy na amen niezwiązane z naszą specjalnością.

shop_images_575x300-jpg-510x10000_q85

Użycie softu lojalnościowego owocuje zwyczajowo kilkuprocentowym przyrostem zysku poprzez obronienie żelaznego zaintrygowania naszym materiałem. Petent, materiałem otrzymuje nadprogramy za zakupy jest z większym natężeniem skłonny do wydawania własnych pieniędzy jak najbardziej u nas.

Potomnym rozwiązaniem natężającym pożytek przedsiębiorstwa są karty prezentowe. Ta technika polega na odsprzedaży kart uprawniających do zakupu naszych towarów o określonej wartości. Karty można rozdawać stałym interesantom, ewentualnie kolportować je w ramach akcji okazjonalnych dla przykładu jako nagrody w konkursach.

Mnogie eksplorowania wskazują, że ludzie obdarowani kartą prezentową spełniają zazwyczaj zakupów znacznie większych niż wartość samej karty. Statystyka pokazuje, iż klienci obdarowani kartą zwykle wydają dwa razy więcej niż wartość samej karty. Można poniekąd zastrzec w statucie korzystania z karty, że aby móc dokonać wpłaty za jej pomocą trzeba sprawić zakupu towarów o wartości np.. dwukrotnie naruszającej jej wartość. Taka oferta jest nieustannie nadzwyczaj przyciągająca z punktu widzenia klienta. Otrzymuje on albowiem upust w wysokości aż pięćdziesięciu odsetków. Niedużo kto podtrzyma się takiej pokusie.

Użycie tego narzędzia z pewnością przyprowadzi nie tylko dopływ nowych nabywców, natomiast dodatkowo poprawi image marki.

Przedstawienie wyżej usytuowanych rozstrzygnięć najlepiej jest polecić jednej z sprofilowanych marek funkcjonujących na naszym rynku. Próba użycia tych narzędzi własnymi siłami może bez komplikacji sfinalizować niepowodzeniem, a to ze względu na dość powikłane rozwikłanie informatyczne używane przy obsłudze takich softów. Zresztą wskazane jest korzystać z doświadczeń speców w sprawie uniknięcia generycznych ambarasów jakie możemy natrafić przy realizacji tego typu projektu.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s